Thema
Brillenetalage met gebruik van quote.
Doelgroep
Tieners tot volwassenen. Bril zelf: mannen.
Beschrijving
Deze etalage is een experience-etalage en heeft tot doel om alle zintuigen te prikkelen. De opdracht was ‘werken rond een quote’ en door “For Your Eyes Only” kwam het idee van een kijkdoos tot leven. De etalage werd ontwikkeld voor de brillenlijn van het merk G-Star en heeft het thema sterrenkijken gekregen. Het concept is dat men door de print, vanuit de ruimte, kan inzoomen op een persoon die (met bril) naar de sterren kijkt. Eens er door het kijkgat gekeken wordt, zien we een persoon in het gras liggen. Dit met bewegende lichten die de sterren representeren, een geur van gras en nachtgeluiden. Op deze manier wordt naar de etalage kijken een persoonlijke ervaring omdat er maar één iemand tegelijk kan kijken. Door dit concept wordt de nieuwsgierigheid van de voorbijgangers op de proef gesteld.
Thema
Juwelenetalage met nadruk op de materialen.
Doelgroep
Mannen: tieners tot volwassenen.
Beschrijving
Deze etalage is ontworpen voor het merk BoMen, wiens juwelen gemaakt worden met natuurlijke materialen zoals parels, lavasteen en mahoniehout. In deze etalage heb ik door het gebruik van de vierkante prints deze materialen naar voor laten komen door telkens een combinatie te maken van sfeer- en materiaalfoto’s met uitvergrote delen van de juwelen.